Въведение в маркетинга 45 стр.

Въведение в маркетинга

Принципен въпрос, отнасящ се с изучаването на маркетинга, е неговото дефиниране. Могат да се срещнат най - различни дефиниции, в които маркетинговите категории (пазар, потребности, желания, размяна, търсене и др.) ...
lubega
3 1 0
Логистични системи 1 стр.

Логистични системи

Същност и х-ни особености – всяка с-ма се х-ра с опр структура в зависимост от състава на елементите и функционалните връзки м/у тях. Х-на особеност на задачите за обслужването е статистичния х-ер на протичащите процеси,явления и др....
ndoe
7 0 0
Стокова и иновационна политика 1 стр.

Стокова и иновационна политика

Основната цел на стоковата политика е осигуряването на производството и предлагането на стоки с формирано потребителско търсене и които гарантират оползотворяването на вътрешните конкурентни предимства за предприятието...
gecata_maina
4 0 0