Материали 1-10 от 10

Количествени методи 2 стр.

Количествени методи

Много често тези величини могат да бъдат показатели на кач-вото, по които се съди дали продукта отгаваря на даден стандарт. Те се нар. още целеви функции, както и параметри за оптимизация...
admin
117 19 0
Основи на управлението - пищови 3 стр.

Основи на управлението - пищови

Организация: наличие най-малко двама души. Наличие най-малко на една цел. Наличие на членове, които работят за достигане на обща цел. Организацията може да се разгледа като: система, равнище на организираност и т.н...
rusev02
18 8 0
Предмет на Микроикономиката 3 стр.

Предмет на Микроикономиката

Икономиката, при която производството на благата се осъществява от милиони производители, всеки от които все по- тясно се специализира в определена област и поради това е принуден да предлага продукта си за размяна се нарича пазарна икономика...
admin
54 3 0
Факторните теории на Реймънд Кетъл и Х Айзенк - пет-факторният модел за личността 2 стр.

Факторните теории на Реймънд Кетъл и Х. Айзенк - пет-факторният модел за личността

Според теорията на Реймънд Кетъл реакцията на човек в дадена ситуация зависи от стимула и личностните особености. Това свое твърдение той изразява във формулата R=f(S,P), където R е реакция, f – функция, S –...
cblock
39 3 0
Основни цели и задачи на дидактиката 2 стр.

Основни цели и задачи на дидактиката

Основни цели и задачи на обучението. Много автори посочват 3 основни функции на обучението: образователната се заключава в овладяването от учениците на определена система от научни знания, формиране на специални и общоучебни умения и навици...
lubega
24 3 0
Маркетинг в здравеопазването 26 стр.

Маркетинг в здравеопазването

Маркетинг – вид човешка дейност, насочена към удовлетворяване на нуждите и потребностите чрез обмяна на стоки и услуги. Здравният маркетинг е една от най -новите и модерни дисциплини, свързани с икономиката на здравеопазването...
nerven
5 3 0