Материали 1-10 от 10

Организация и технология за обслужване на VIP гости в хотела 9 стр.

Организация и технология за обслужване на VIP гости в хотела

Качеството на непосредственото ослужване на гостите има голямо значение за престижа на всеки хотел. За да остане доволен всеки клиент от престоя си в хотела, му се отделят необходимите грижи и внимание, слубителите се стремят да задоволят максимално...
cblock
0 10 0
Проект за хотел 10 стр.

Проект за хотел

Ще бъде построен и обзаведен съгласно закона по туризъм за категоризиране на средствата за подслон в българското законодателство. В допълнение на задължителните изисквания хотелът предлага неповторима обстановка, съчетаваща природни елементи...
admin
41 7 0
Хотелиерска дейност 29 стр.

Хотелиерска дейност

Хотелиерството създава връзката между туристическите ресурси и техните потребители. Без хотелиерство не е възможно да се зараждат и развиват вътрешният и външният туризъм. Те от своя страна са фактор за развитието на хотелиерството...
admin
19 3 0
Развитие и характеристики на хотелиерството в хотел Рубин кк Свсв Константин и Елена 21 стр.

Развитие и характеристики на хотелиерството в хотел "Рубин", к.к. Св.св. Константин и Елена

Ще разгледам една от туристическите дейности – хотелиерството и ще проследя развитието й и характеристиките й в туристически обект (хотел "Рубин",к.к. Св.св. Константин и Елена)...
emoto_92
18 3 0
Характеристика и тенденции на развитие на хотел-ресторант Рибарица грТетевен 13 стр.

Характеристика и тенденции на развитие на хотел-ресторант „Рибарица”, гр.Тетевен

1. Въведение в хотелиерството. 2. Кратко представяне на Хотел-ресторант „Рибарица“ 3.Основни тенденции за развитие на Хотел-рестеторант „Рибарица“, гр. Тетевен 4.Основни цели за развитие на хотелиерските услуги в Хотел-ресторант „Рибарица“
desita_ns
7 3 0