Анализ на вътрешно-организационните комуникации на хотел Атлас Златни пясъци 10 стр.

Анализ на вътрешно-организационните комуникации на хотел "Атлас", Златни пясъци

ИКОНОМИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ВАРНА по Бизнес комуникации и връзки с обществеността Анализ на вътрешно-организационните комуникации на хотел "Атлас", Златни пясъци Много са аспектите, които определят важността на комуникационния процес в бизнес сре
nezabravima
6 1 0
Бизнес етикет и неговата специфика при различните националности 10 стр.

Бизнес етикет и неговата специфика при различните националности

Несправянето с културните различия може да доведе иначе успяващи политици и бизнес организации до неефективност. Ако те са запознати с етикета на различните страни и го спазват, могат да постигнат големи успехи...
rusev02
0 1 0
Делова Кореспонденция 25 стр.

Делова Кореспонденция

Същност и форми на деловото общуване, принципи на деловите контакти, Правила за водене на деловата коренспонденция, Делови доклади и устни комуникации, Умения да се водят междуфирмени преговори...
lubega
6 5 0
Обществено мнение стереотипи имидж 13 стр.

Обществено мнение, стереотипи, имидж

Общественото мнение е предпоставка за всяка една промяна. Известно е че, колкото е по-дълбока е тя, толкова по-важни, жизнени интереси на големи социални групи се засягат...
nerven
2 0 0