Материали 1-10 от 10

Бизнес комуникации Вътрешнофирмени и външнофирмени комуникации Препоръки за делово общуване 8 стр.

Бизнес комуникации. Вътрешнофирмени и външнофирмени комуникации. Препоръки за делово общуване.

Начинът, по който се държим с клиентите си, партньорите на фирмата и екипа ни показва отношението към собствения ни бизнес, а в света на бизнеса всеки един елемент от комуникациите е подчинен на писани и неписани правила в основата...
ndoe
43 10 0
Бизнес комуникации 31 стр.

Бизнес комуникации

Разгледани са същността и характерните черти на бизнес комуникациите, функции и цели, видовете комуникации, условия за ефективна бизнес комуникация, принципи, подробен обзор е направен и на бариерите, които могат да възникнат в процес на комуникация...
lubega
20 3 0
Бизнес комуникации и делови преговори 10 стр.

Бизнес комуникации и делови преговори

За да мотивира и спечели съзнанието на персонала на корпоративния интранет има и вътрешен форум, където всеки може да поставя въпроси, да споделя мнения и да предлага идеи за дейността на компанията...
admin
30 2 0
Бизнес комуникация 9 стр.

Бизнес комуникация

Комуникацията е неделима част от ежедневието ни. Бизнес комуникацията е основна функция, от която зависи успехът на всеки бизнес. При това, важна е не само комуникацията на бизнеса с клиентите и бизнес партньорите, но също така....
admin
17 1 0
Типове комуникационни стратегии и стратегически комуникационни правила 16 стр.

Типове комуникационни стратегии и стратегически комуникационни правила

В развитието на съвременните обществени комуникации са познати два основни типа комуникационни стратегии. Те се определят от степента на комуникационната култура на субектите, участващи в корпоративно комуникационния процес....
admin
197 1 0
Видове бизнес комуникации основни постановки Специфични проявления 14 стр.

Видове бизнес комуникации, основни постановки. Специфични проявления

Комуникацията е дейност, чрез който хора, групи, организации, общности, намиращи се във взаимноизгодна връзка помежду си, създават, предават и използват взаимноизгодна информация, с помощта на която организират себе си и своята околна среда...
gecata_maina
9 1 0
Рекламна кампания в интернет на автосервис Power 6 стр.

Рекламна кампания в интернет на автосервис „Power”

Съвременната реклама представлява област от стопанската дейност, в която ежегодно се инвестират 2-3% от брутния вътрешен продукт в напредналите държави. Тя е едно от най- мощните средства за въздействие върху пазара....
admin
10 0 0