![Вразки с обществеността Загорка](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/5c741aa8e0753be65314a304e7b39c14/38901/150x194/default.jpg)
Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
![Вразки с обществеността Загорка](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/5c741aa8e0753be65314a304e7b39c14/38901/150x194/default.jpg)
![Връзки с обществеността - частно начално училище quotСветлинаquot](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/c96be59a85af6a6e827a9cbf92523a02/53118/150x194/default.jpg)
Връзки с обществеността - частно начално училище "Светлина"
Частно начално училище "Светлина" е частно начално училище с интензивно изучаване на английски език. Създадено през 2002 г. в град, заедно с детска ясла, детска градина и детски пансион...
0
0
0
![Връзки с обществеността на неправителствените организации](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/31a979633205f96adb7f21343a2e8441/62718/150x194/default.jpg)
Връзки с обществеността на неправителствените организации
Теорията предлага стотици определения за понятието “връзки с обществеността”. Една от първите научни дефиниции, формулирани от Рекс Харлоу през 1976г. въз основа на 472 известни определения гласи:
0
0
0
![Корпоративен имидж структура критерии характеристики](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/7c0b610235355fd9ae0a8e67e3510f81/62356/150x194/default.jpg)
Корпоративен имидж структура, критерии, характеристики
Чрез публичната комуникация – наука и изкуство за хуманна и оптимална организация на човешката дейност и чрез непрекъснатото ефективно общуване между институциите и обществеността, различните организации се запознават с човешките потребности и интереси и
0
1
0
![Кусрова работа по Комуникации и знание- Самсунг](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/883b9b4170853b321c03290f64ba199f/36213/150x194/default.jpg)
Кусрова работа по Комуникации и знание- Самсунг
"Навсякъде по света хората са жадни за едно и също нещо – свобода. Това е свободата от ограниченията на времето и пространството; свободата за достъп до информация и развлечения; свободата за комуникация навсякъде и по всяко време.
8
0
0
![Медийна реклама в България](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/d0eb731ed0bf74b4a74041192f7b377e/7449/150x194/default.jpg)
Медийна реклама в България
Динамичното развитие на маркетинговите комуникации в световен мащаб, оказа силно влияние върху България. Въпреки сравнително кратката си история, комуникационният бизнес у нас успя да достигне професионално ниво.днес секторът наброява...
16
5
0
![Мястото на творчеството в процесите на управление на ПР функцията](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/ac60f81b9193ef03d39391d5b05f216a/57056/150x194/default.jpg)
Мястото на творчеството в процесите на управление на ПР функцията
ПР идва от английското (Public Relations, PR) в превод връзки с обществеността и се занимава с поддържане на публичния имидж на известните и публични личности, организациите и други...
0
0
0
![Организиране на PR кампания насочена към здравословния живот на студентите даваща възможност за стаж и стипендия](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/ac60f81b9193ef03d39391d5b05f216a/57028/150x194/default.jpg)
Организиране на PR кампания, насочена към здравословния живот на студентите, даваща възможност за стаж и стипендия
Декин ООД е една от най-големите компании в страната, занимаваща се с производството на хранително-вкусови добавки. Фирмата се ползва с признание и доверие от страна на клиенти, партньори и служители...
0
0
0
![ПЛАНИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПР КАМПАНИЯ НА АСТРА ЗЕНЕКА](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/5679270104a2e98c006f12173aae0d45/63089/150x194/default.jpg)
ПЛАНИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПР КАМПАНИЯ НА АСТРА ЗЕНЕКА
Връзките с обществеността са преди всичко процес, при който всяко едно действие е планирано. Това предполага съставянето и реализирането на комуникационна програма за осъществяването на ефективна ПР кампания, включваща в себе си основни елементи като опре
0
0
0
![Планиране и провеждане на ПР кампания на фирма](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/5679270104a2e98c006f12173aae0d45/63095/150x194/default.jpg)
Планиране и провеждане на ПР кампания на фирма
Настощята курсова работа представя съдържателно и подробно план за подготовката и реализацията на ПР кампания на фирма „Софарма” АД, насочена срещу вредния навик - тютюнопушене.
0
1
0