Материали 1-8 от 8

Властта на медиите и властта над медиите медийната реклама производство и потребление властта на рекламодателя 10 стр.

Властта на медиите и властта над медиите. медийната реклама – производство и потребление. властта на рекламодателя

Средствата за масова информация - “медиите”, са “четвъртата власт”. медиите разказват на хората случващото се около тях. Как хората ще разберат в дадена страна всички последователни действия или явления, изменения, които очертават определено развити...
admin
18 6 0
Курсова работа по психология на управлението 17 стр.

Курсова работа по психология на управлението

Ръководителят (мениджърът) е основна фигура във всяка фирма.Той осъществява нейното управление в съответствие с предоставените му правомощия на съответното равнище на управление....
mOn
15 2 0
Мотивацията в организацията 9 стр.

Мотивацията в организацията

Услугите, предоставяни от 3s сот ад са достъпни в над 600 населени места на България. Дългосрочната цел на собствениците на "3s сот" е развитие и разрастване на националната мрежа "3s сот", увеличаване диапазона на предлаганите услуги.
admin
6 1 0
Мотивацията в управленската дейност и поведение психологическа характеристика 6 стр.

Мотивацията в управленската дейност и поведение. психологическа характеристика

Мотивацията е система от субективно импулсиращите стимули, които непосредствено определят съдържанието и насоките на конкретната човешка дейност. мотивацията е съвкупност от психични процеси, свързани със силата и посоката на поведението...
dannyboy
6 1 0
ИКОНОМИЧЕСКА ПСИХОЛОГИЯ И ПСИХОЛОГИЯ НА УПРАВЛЕНИЕТО 26 стр.

ИКОНОМИЧЕСКА ПСИХОЛОГИЯ И ПСИХОЛОГИЯ НА УПРАВЛЕНИЕТО

До края на XIX век икономиката се разглежда като икономическа физика или като механика на количеството и цената. Този механистичен подход е продиктуван преди всичко от достиженията на техниката.
messi
5 0 0