Материали 1-10 от 10

Сегментиране на пазара Критерии за избор на целевия пазар Практиката на фирма 17 стр.

Сегментиране на пазара. Критерии за избор на целевия пазар. Практиката на фирма.

Основната цел на маркетинговите усилия на всяка организация са купувачите, търсенето на които трябва да бъде задоволено възможно най – добре. Но всички купувачи имат свои изисквания за място, време, количество, качество на проявяване на търсенето...
nerven
5 0 0
Престижна кампания за марка луксозни парфюми 17 стр.

Престижна кампания за марка луксозни парфюми

Един от най-разпростанените начини за популяризиране на дейността на дадена фирма или учреждение е рекламата. Самата реклама съществува от дълбока древност, но за нас става популярна от възникването на средствта за масово осведомяване през 19 век.
mOn
4 0 0
Специализираща практика във фирма 16 стр.

Специализираща практика във фирма

Предмет на дейност на стопанската организация. Управленска структура на организацията. Ролята на маркетинга във връзка с усъвършенстване дейността на фирмата. Статут на маркетинговия отдел. Оценка на продуктовата, ценовата политика и комуник. политика...
silviQ
7 0 0