Материали 1-5 от 5

ПРОУЧВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ И НАГЛАСИТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЯПОНСКА КУХНЯ 20 стр.

ПРОУЧВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ И НАГЛАСИТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЯПОНСКА КУХНЯ

В условията на съвременното пазарно стопанство маркетинговите проучвания представляват съществен и задължителен елемент на маркетинга в стопанските предприятия. Този специфичен вид изследвания, насочен към характеристиките на пазара, създава необ
messi
1 0 0
ПРОУЧВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ И НАГЛАСИТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЯПОНСКА КУХНЯ 20 стр.

ПРОУЧВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ И НАГЛАСИТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЯПОНСКА КУХНЯ

В процеса на своята дейност всяко предприятие взема огромен брой различни по характер управленски решения, обосновани с наличната или с осигуряваната за конкретната цел информация.
messi
1 0 0
Маркетингово проучване за качеството на услугите на туристическа агенция 14 стр.

Маркетингово проучване за качеството на услугите на туристическа агенция

Представяне на туристическата агенция. Определяне на потенциалните групи от хора, които ще бъдат анкетирани и предствяне на целта на този избор. Определяне целите на проучването...
daniche90
24 1 0