Материали 1-10 от 10

Описание на увеселителен парк Europa-Park и събитието Helloween 78 стр.

Описание на увеселителен парк Europa-Park и събитието Helloween

Историята на Европа–Парк започва през XVIII век с откриването на малка работилница. През вековете тя се превръща в един от световно известните производители на въртележки и колички....
cblock
6 0 0
Развитие на определен сектор в българската икономика в условията на глобалната финансова криза и следкризисно възстановяване 29 стр.

Развитие на определен сектор в българската икономика в условията на глобалната финансова криза и следкризисно възстановяване

Структура на сектор "Туризъм". Нормативна уредба, регулираща дейността на сектор "Туризъм". Институции, регулиращи сектора. Основни участници и осъществявани дейности...
ndoe
0 0 0
Маркетинг кампания за популяризиране на България като туристическа дестинация 20 стр.

Маркетинг кампания за популяризиране на България като туристическа дестинация

Маркетингът в туризма и съответните кампании са дейности по привличане на туристи към дестинацията. В случая с разглеждания казус, това е кампания, изпълнявана от Министерство на икономиката, енергетиката и туризма по ОП "Регионално развитие&
gecata_maina
0 1 0
Предизвикателства пред съвременния мениджмънт и маркетинг на туристическа дестинация 19 стр.

Предизвикателства пред съвременния мениджмънт и маркетинг на туристическа дестинация

Ефективното управление на човешките ресурси увеличава пазарната стойност, като едновременно с това позволява прилагането на творчески подход към работата, отнасящ се към т.нар. невидими конкурентоспособни ресурси...
nerven
0 2 0
ОРГАНИЗИРАНЕ И ОРГАНИЗАЦИОННО-УПРАВЛЕНСКИ СТРУКТУРИ В ТУРИЗМА 17 стр.

ОРГАНИЗИРАНЕ И ОРГАНИЗАЦИОННО-УПРАВЛЕНСКИ СТРУКТУРИ В ТУРИЗМА

Организирането на туристическо предприятие е процес изграждане на организационно-управленска структура, която да разпределя и координира дейностите за постигане на целите на туристическото предприятие.
messi
14 0 0
Мениджмънт на туризма чрез съвременни форми на сътрудничество в стопанско-икономическата дейност 16 стр.

Мениджмънт на туризма чрез съвременни форми на сътрудничество в стопанско-икономическата дейност

Той обхваща не само тяхното свободно време, но е и важна форма за оползотворяване на свободното време и основно средство за осъществяване на връзки помежду им, за политически, икономически и културни контакти....
rusev02
0 0 0
Развитието на туризма 14 стр.

Развитието на туризма

Следователно като явление на обществено-икономическите отношения в съвременния свят, туристическият сектор се определя като един феномен, тъй като той представлява сравнително млада индустрия, която се развива в световен мащаб с все по-нарастващи темпове.
messi
0 0 0
Изследване на политиката в сферата на туризма в България в периода 2002-2011 година 13 стр.

Изследване на политиката в сферата на туризма в България в периода 2002-2011 година

Туристическият сектор е един от икономически най-важните и бързо развиващи се през последните десетилетия и като такъв той притежава своето безспорно макроикономическо значение, както в българската, така и в световната индустрия...
gecata_maina
8 0 0
Туристическа анимационна програма за хотелска анимация в хотел 13 стр.

Туристическа анимационна програма за хотелска анимация в хотел

Хотелската анимация се определя като такава според мястото на организиране и провеждане. Въпреки наличието на някои особености, тя представлява най-пълния и завършен вид на анимацията в туризма и при нея са валидни общите принципи...
cblock
0 0 0
Интегриран подход към управлението на туристическа дестинация на регионално ниво 13 стр.

Интегриран подход към управлението на туристическа дестинация на регионално ниво

Туристическата дестинация по дефиниция е географска област (регион, място или курорт), която се посещава от туристи, защото са избрали тази дестинация за своя туристическа цел и обхваща различни целеви региони...
dannyboy
0 0 0