Материали 1-10 от 10

Предизвикателства пред съвременния мениджмънт и маркетинг на туристическа дестинация 19 стр.

Предизвикателства пред съвременния мениджмънт и маркетинг на туристическа дестинация

Ефективното управление на човешките ресурси увеличава пазарната стойност, като едновременно с това позволява прилагането на творчески подход към работата, отнасящ се към т.нар. невидими конкурентоспособни ресурси...
nerven
0 2 0
Възникване и развитие на хотелиерството в България 15 стр.

Възникване и развитие на хотелиерството в България

Хотелиерството е основна туристическа дейност. То предоставя услуга, без която е невъзможно пребиваването в туристическото място и потребяването на природните или антропогенните ресурси...
admin
17 1 0
Функции на туристическите пазари 12 стр.

Функции на туристическите пазари

Туриcтически пaзaр - мяcтото, къдeто се cрeщaт от eднa cтрaнa производитeли, a от другa потрeбитeли нa cтоки и уcлуги. Нe говорим зa физическо мяcто, a зa мяcто кaто врeмeнни cрeщи нa купувaч и продaвaч...
ivan40
0 1 0
Маркетинг кампания за популяризиране на България като туристическа дестинация 20 стр.

Маркетинг кампания за популяризиране на България като туристическа дестинация

Маркетингът в туризма и съответните кампании са дейности по привличане на туристи към дестинацията. В случая с разглеждания казус, това е кампания, изпълнявана от Министерство на икономиката, енергетиката и туризма по ОП "Регионално развитие&
gecata_maina
0 1 0