Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по университет
- Нов български университет (15)
- Икономически университет (7)
- Университет за национално и световно стопанство (3)
- Аграрен университет (2)
- Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" (2)
- Университет "Проф. Асен Златаров" (1)
- Софийски университет "Св. Климент Охридски" (1)
- Пловдивски университет "Паисий Хилендарски" (1)
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Съвременно състояние на българското електронно правителство
Темата описва стратегията, визията и целите на е-правителството в България и състоянието му днес....
14
3
0
Анализ на емитивен туристически пазар
Анализ и оценка на емитивен национален туристически пазар (Австрия)...
30
3
0
Цени и ценообразуване на туристическия пазар
Фактори, влияещи върху ценообразуването на туристическите услуги и стоки, видове цени на туристическите пазари....
48
3
0
Икономически анализ на спа клуб
Бизнес план и анализ на спа клуб по предприемачество и мениджмънт в туризма...
9
2
0
Предизвикателства пред съвременния мениджмънт и маркетинг на туристическа дестинация
Ефективното управление на човешките ресурси увеличава пазарната стойност, като едновременно с това позволява прилагането на творчески подход към работата, отнасящ се към т.нар. невидими конкурентоспособни ресурси...
0
2
0
Възникване и развитие на хотелиерството в България
Хотелиерството е основна туристическа дейност. То предоставя услуга, без която е невъзможно пребиваването в туристическото място и потребяването на природните или антропогенните ресурси...
17
1
0
Функции на туристическите пазари
Туриcтически пaзaр - мяcтото, къдeто се cрeщaт от eднa cтрaнa производитeли, a от другa потрeбитeли нa cтоки и уcлуги. Нe говорим зa физическо мяcто, a зa мяcто кaто врeмeнни cрeщи нa купувaч и продaвaч...
0
1
0
Маркетинг кампания за популяризиране на България като туристическа дестинация
Маркетингът в туризма и съответните кампании са дейности по привличане на туристи към дестинацията. В случая с разглеждания казус, това е кампания, изпълнявана от Министерство на икономиката, енергетиката и туризма по ОП "Регионално развитие&
0
1
0