Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
„МАРКЕТИНГ НА ФИНАНСОВИТЕ УСЛУГИ“
2. Сегментиране на пазара на финансовите продукти. Критерии за сегментиране: критерии за сегментиране на пазара на персоналните клиенти; критерии за сегментиране на пазара на корпоративните клиенти. Подходи при сегментиране на финансовите пазари.
0
0
0
Борси и борсови операции
Борсите /Б/ като организирана форма на търговия възникват в ранното средновековие първоначално в средиземноморските градове – държави, по-късно и в Западна Европа /12 в.– 13 в./ официално през 16 в. /1560 г./в гр. Брьоге, Холандия, в къщата на...
1
1
0
Отчитане собствения капитал на търговските банки
ТЕМА № 1 Отчитане собствения капитал на търговските банки 1.1. Кратка характеристика на собствения капитал За счетоводни цели капиталът се определя като съвкупност от източници на средствата (активите) на предприятието (банката)...
1
0
0
Отчитане на инвестициите
Определен обем капитал в дадена валута може да бъде използван по два начина
1. Консумативно използване - капиталът се използва за потребителски цели – закупуване на храна, облекло, транспортни средства, стоки за бит, културни мероприятия и др. ...
1
0
0
Дивидентна политика на фирмамата. Реструктуриране капитала на фирмата. Финансово планиране и анализ във фирмата.
Финансово планиране и анализ във фирмата. Печалба, равновесие и продажна цена. ОЦЕНЯВАНЕТО НА АКТИВИТЕ И КАПИТАЛИТЕ. Теоретически основи на оценяването.
12
0
0
Данъчна система
1.Данъчна система
2.Данъчна политика
3.Същност и видове данъци
4.Елементи на данъка
5.Начини на облагане с данък
6.Преки имуществени данъци
7.Преки подоходни данъци
8.Косвени данъци
9.Данъкоподобни приходи
10.Неданъчни приходи
...
2
0
0
Развитие на банковата система
До освобождението в България съществуват банкоподобни институции, които обслужват дребните стокопроизводители. В този аспект за съществуването на банкова система в този период е трудно да се говори...
20
2
0
Ценова политика
1Тема: Обект, предмет, цел, актуалност и методология на учебната дисциплина. Основни характеристики и параметри на фирмената ценова политика...
2
0
0