Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Целеви пазар
Изборът на целеви пазар включва оценка на атрактивността на всеки пазарен сегмет и избор на един или повече пазарни сегмета, в които да се навлезе. Това е следващата логична стъпка след сегметацията...
1
0
0
Стратегически маркетинг на взаимоотношенията
В следния доклад ще се разгледа книгата на Сьорен Хоугард и Могенс Биере "Стратегически маркетинг на взаимоотношенията"....
11
1
0
Ценова политика – цели, стратегии, тактики и програми
Ценовата политика - може да се представи като направление, ориентир за решенията и действията на фирмата в областта на цените и ценообразуването...
5
0
0
Целеви пазар
Целеви пазар, сегментиране на пазара, условия за успешно сегментиране, критерии за сегментиране, критерии за сегментиране на потребителските пазари, критерии за сегментиране на индустриалните пазари...
3
0
0
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Резюме на книгата "Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните". Резюмето е смесено с анализ и собствено мнение върху книгата...
12
0
0
Логостика в съобщенията
Видове транспорт:
- автомобилен транспорт
- морски транспорт
- воден транспорт
- въздушен транспорт
- железопътен транспорт
- вътрешногтадски транспорт
- извънградски транспорт
- тръбопроводен транспорт
* предимства и недостатъци
Спедиция.
1
0
0
Маркетинг на услугите
На пазара като цяло съществуват хиляди и хиляди видове стоки, продукти и услуги, като маркетинга за всяка конкретна група е различен. Нека разгледаме маркетинга на услугите, в какво се състой той, как се осъществява и какво всъщност цели...
1
0
0