PR-Имидж Изграждане на имидж Корпоративен PR Видове имидж Корпоративна социална отговорност Лобизъм и филантропия 19 стр.

PR-Имидж. Изграждане на имидж. Корпоративен PR. Видове имидж. Корпоративна социална отговорност. Лобизъм и филантропия

Идеята за връзките с обществеността и разбиранията относно нейните функции еволюират в процеса на налагането му като управленска функция.
messi
0 0 0
Връзки с обществеността 11 стр.

Връзки с обществеността

Целта на задаието е да представя фирмата, в която работя и по специално внимението ми ще бъде насочено към анализ на нейната политика по отношение дейностите, свързани с връзките с обществеността (пъблик рилейшънс) и имк (интегрираните маркетингови...
cblock
0 0 0
Представяне на рекламна политика на Дит-2001 ООД 10 стр.

Представяне на рекламна политика на "Дит-2001" ООД

Фирма "Дит-2001" ООД развива дейността си на територията на курортен комплекс "Слънчев бряг" и предлага завършен туристически продукт, категория три звезди, представен чрез профила на хотелски комплекс "Еврика" при сезонна ек
nezabravima
1 0 0
Случаят със Софарма и допинг-скандалът с българските щангисти 10 стр.

Случаят със "Софарма" и допинг-скандалът с българските щангисти

Връзките с обществеността са сравнително нова професия и практика за нашата страна. Теоретиците в тази област също са много малко. През последните десетина години беше въведено обучение по тази специалност в няколко университета.
messi
0 0 0
Управление на човешките ресурси в условията на икономическа криза 8 стр.

Управление на човешките ресурси в условията на икономическа криза

Промяна в ситуацията във фирма „Космо България Мобайл ЕАД”. Както и промяна в управлението, изработват се също така стратегии и програми за оптимизиране броя на заетите....
nicky931
14 1 0