Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по университет
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Стратегическите съюзи като метод за повишаване на международната конкурентноспособност
Може да се разгледа и като взаимосвързаност на стопанствата и излизане на бизнеса от националните рамки и стандартизирани със стопанствата на останалите страни...
0
0
0
Подходи и методи за разработване на фирмена стратегия
От една страна е продължилата години депресия на прехода, а от друга страна действителността на усилващата се конкуренция в условията на глобализация на световното икономическо пространство, както и възможностите...
0
0
0
Стратегическо управление на търговската марка
Oбeкт нa изслeдвaнe нa нaстoящaтa диплoмнa рaбoтa e търгoвскaтa мaркa "Стaрбъкс" с нeйнитe хaрaктeристики кaтo oбeкт нa интeлeктуaлнaтa сoбствeнoст и кoмпoнeнт нa фирмeнaтa стрaтeгия....
0
0
0
Стратегия за развитие и диверсификация на бизнеса (на примера на фирма "Мебел-2000" ООД – Пловдив)
В края на 1989 година в България се извършват редица политически промени, свързани със свалянето от власт на комунистическите правителства.
0
0
0
Комуникационна стратегия и комуникационен микс на фирма
Управлението на фирма като цяло е толкова сложно в днешно време, че собствениците – мениджъри могат лесно да открият как нещата излизат извън установените рамки, ако липсва подходящо планиране и контрол на цялостната дейност.
0
0
0
Анализ на конкурентната стратегия в организациите
В настоящия анализ в дипломната работа, целта е да се представ една нова интерпретация на стратегията и рамката (модела) на нейното формиране и реализация...
0
0
0
Изграждане на стратегия за стимулиране на продажбите в търговска верига
Закупуването и препродажбата на стоки без промяна на тяхната субстанция е основния отраслов признак за разграничаването на търговията от останалите стопански отрасли и дейности...
0
0
0
Съвременен бранд-мениджмънт в стратегическото управление на фирмените продажби
Търговската марка може да изгради или разруши бизнеса на една компания. Марковите стоки представляват около две трети от потреблението като цяло. Факт е, че потребителят често купува името, а не продукта...
0
0
0
Избор на стратегическа алтернатива и разработване на стратегия за развитие на фирма
Днес фирмите в България са изправени пред множество трудности и предизвикателства.
0
1
0