Материали 1-3 от 3

Управление на парично-кредитнатната политика на Булбанк АД 107 стр.

Управление на парично-кредитнатната политика на "Булбанк" АД

Кредитът се определя като отношение, при което временно свободни средства в парична или стокова форма се предоставят от едно лице на други, при условие на възвращаемост и срещу заплащане на лихва...
gecata_maina
0 0 0
Проектиране на преносна среда за мобилните комуникации 68 стр.

Проектиране на преносна среда за мобилните комуникации

Администрацията отговаря за регулиране на процесите в телекомуникациите и се стреми да създаде условия за толерантна конкурентна борба при предоставяне на телекомуникационните услуги. Вследствие на тази дейност, потребителят...
lubega
1 0 0
Комуникационен процес Основни елементи на комуникационния микс на фирмата Реклама предимства и недостатъци на основните видове участници в рекламния процес 51 стр.

Комуникационен процес. Основни елементи на комуникационния микс на фирмата. Реклама – предимства и недостатъци на основните видове, участници в рекламния процес.

В първата част ще разгледаме комуникационния процес и рекламата. Втората част се отнася за разработването на подробна маркетингова и в частност рекламна стратегия на внос и продажба на италиански обувки и аксесоари....
gecata_maina
54 2 0