Материали 1-10 от 10

Емперично социологическо изследване на тема Рекламата социалните слоеве и намеренията им за покупки 28 стр.

Емперично социологическо изследване на тема "Рекламата – социалните слоеве и намеренията им за покупки"

Да се установи до каква степен телевизионната реклама влияе върху нагласите, мотивите, мотивацията и намеренията за покупка, на отделните социални слоеве в обществото...
gecata_maina
9 2 0
Убеждаващото влияние на социалните реклами 81 стр.

Убеждаващото влияние на социалните реклами

Нуждата от социална реклама се появява когато в едно общество излезе на яве проблем, засягащ масите или се създава, за да възпитава и мотивира определена целева група с цел провокация на социално значимо поведение...
dannyboy
17 1 0
РЕКЛАМНА СТРАТЕГИЯ НА ФИРМА 90 стр.

РЕКЛАМНА СТРАТЕГИЯ НА ФИРМА

В настоящият процес на глобализация и мащабност в действията на фирмите, големите корпорации все повече си приличат – те се стремят да прилагат най-новите технологии, копират методите за подобряване на качеството, подражават си като прилагат откритията в
messi
0 1 0
Лидерство в рекламата Модели на поведение на новите медии 64 стр.

Лидерство в рекламата. Модели на поведение на новите медии

Целта на дипломната работа е да определи как и по какъв начин новите медии влияят върху качеството на рекламираните продукти в интернет, като се определят рамките на влияние на новите медии в съвременните условия...
messi
15 0 0
Рекламата и Coca Cola 98 стр.

Рекламата и Coca Cola

Основна цел на настоящето изследване е да разкрие базови характеристики в изграждането и ефективното функциониране на рекламен пазар в България на Кока Кола – особености, тенденции, инвестиционна дейност, иновации...
silviQ
0 0 0
Сравнителен анализ на интернет сайтовете на три марки минерална вода 72 стр.

Сравнителен анализ на интернет сайтовете на три марки минерална вода

Преди всичко рекламата в интернет все повече се превръща не само в регулатор на икономически отношения, но става и инструмент за утвърждаване на начина на живот на човека в обществото...
cblock
0 0 0
Сексуализираните апели и въздействието им в рекламата 86 стр.

Сексуализираните апели и въздействието им в рекламата

Целта на темата е да бъдат изследвани сексуализираните апелите в различните маркетингови общувания от гледната точка на различните знакови системи в основните комуникативни стратегии и на рекламите в зависимост от различните видове секс...
ivan40
0 0 0
Мястото на рекламата през погледа на информационните всекидневници позициониране дизайн и специфика 86 стр.

Мястото на рекламата през погледа на информационните всекидневници – позициониране, дизайн и специфика

Рекламата заема основно място в комуникационната политика на всяка съвременна фирма и бизнес. За нея има най-много на брой определения....
aronn
0 0 0
Оценка на стратегията на телевизионната реклама на пиво за изграждане на имиджа на марката 95 стр.

Оценка на стратегията на телевизионната реклама на пиво за изграждане на имиджа на марката

В настоящият процес на глобализация и мащабност в действията на фирмите, големите корпорации все повече си приличат – те се стремят да прилагат най-новите технологии, копират методите за подобряване на качеството...
dannyboy
0 0 0
АНАЛИЗ НА НАЙ-ЧЕСТО СРЕЩАНИТЕ ГРЕШКИ ПРИ ОФОРМЛЕНИЕ НА ПЕЧАТНАТА РЕКЛАМА 88 стр.

АНАЛИЗ НА НАЙ-ЧЕСТО СРЕЩАНИТЕ ГРЕШКИ ПРИ ОФОРМЛЕНИЕ НА ПЕЧАТНАТА РЕКЛАМА

Актуалността произтича от навлизането все по-нашироко на специфични методи за конкуренция и придобиването на конкурентни предимства от фирмите, както и все по-голямото значение за фирмите на ефективно работещ рекламен пазар в страната.
messi
0 0 0