Материали 1-10 от 10

Институцията омбудсман в Европа и България 52 стр.

Институцията омбудсман в Европа и България

Омбудсманът е коректив на начина на управление. Той се утвърждава като част от механизма за свободно упражняване на човешките права, чиято основна цел е да осигури бърза, навременна, ефикасна и леснодостъпна защита на засегнатите от администрацията...
loli
11 3 0
Ролята на омбудсмана за утвърждаване принципите на добро управление 74 стр.

Ролята на омбудсмана за утвърждаване принципите на добро управление

Теоретични основи на идеята за създаване на институцията омбудсман. Анализ на дейността на омбудсмана на Република България. Проблеми в дейността и насоки на развитие на омбудсмана на Република България...
nerven
6 1 0
Комуникацията местна власт граждани 60 стр.

Комуникацията местна власт – граждани

Добрата комуникация между гражданите и органите за местно самоуправление, стимулира гражданите да бъдат съпричастни към проблемите на общината и на града, в който живеят, активизира чувството им за отговорност...
nezabravima
3 0 0
Организация управление и дейност на администрацията на Държавната агенция по туризъм 69 стр.

Организация, управление и дейност на администрацията на Държавната агенция по туризъм

С правилника се определят дейността, структурата, организацията на работа и съставът на Държавната агенция по туризъм, наричана по-нататък "агенцията", и на нейните организационни структури и административни звена.
nerven
2 0 0
Отчитане и контрол на ДДС процес на данъчно облагане по закона за ДДС в предприятието 91 стр.

Отчитане и контрол на ДДС. процес на данъчно облагане по закона за ДДС в предприятието

От 1 април 1994 г. в България се въвежда Данък върху добавената стойност /ДДС/. Това е косвен данък върху потреблението, аналогичен на прилаганите в много западноевропейски страни...
silviQ
4 0 0
Административната реформа в България цел на държавната политика 86 стр.

Административната реформа в България – цел на държавната политика

Началото на демократичния процес в България през 1989г. отчита неподготвеността на част от българското общество за предстоящите радикални промени в обществено-икономическия живот, в държавата и в органите за местно самоуправление и местната...
gecata_maina
0 0 0
Административно обслужване на гражданите и бизнеса от община Кюстендил 75 стр.

Административно обслужване на гражданите и бизнеса от община Кюстендил

Целта е да се изгради основният модел на административно обслужване на гражданите и бизнеса от страна на местната администрация и на база този модел да се очертаят насоките за повишаване ефективността на административно обслужване...
rusev02
0 0 0
ОЦЕНЯВАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО В ОРГАНИЗАЦИЯ ОТ СЕКТОРА НА ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ 85 стр.

„ОЦЕНЯВАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО В ОРГАНИЗАЦИЯ ОТ СЕКТОРА НА ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ“

Основен фактор за просперитета на организациите и обществото е развитието на човешките ресурси. В съвременността човешките ресурси са признати като най-ценните ресурси, гарантиращи конкурентоспособността на организациите, техния растеж и устойчиво развити
messi
0 0 0