Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели 92 стр.

Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели

Маркетингът днес е не само търговска политика или бизнес стратегия, която се определя от мениджърите или собствениците на бизнеса и е насочена към реализирането на определен обем продажби.
messi
0 0 0
Анализ и оценка на човешките ресурси в туристическия сектор по примера на хотел Хилтън София 94 стр.

Анализ и оценка на човешките ресурси в туристическия сектор по примера на хотел Хилтън София

Цeлтa e нa бaзaтa нa рeaлeн примeр зa упрaвлeниe нa трудoвитe рeсурси в хoтeл "Хилтън" – Сoфия дa сe рaзглeдaт и oпрeдeлят съврeмeннитe aспeкти нa упрaвлeниeтo нa трудoвитe рeсурси във фирмaтa, труднoститe и прeдизвикaтeлствaтa прe
aronn
0 0 0
Позициониране на хотелски обект 93 стр.

Позициониране на хотелски обект

Туризмът, който е признат за една от най – динамичните бизнес сфери в света, засяга всички аспекти на обществения живот – икономическа, социална, политическа и духовна, е една от трите взаимосвързани индустрии (туризъм, промишленост и търговия), които дви
messi
0 0 0
ПР В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО 165 стр.

ПР В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО

Широкото навлизане на маркетинга и ПР във всички сфери на стопанската дейност измени не само отношението към потребителите, но даде и силен тласък за развитието на приложните икономически дисциплини. По този начин маркетингът допринесе много за усъвършен
messi
0 0 0
Състояние ефективност и перспективи за развитие на кооперативния туризъм в България 60 стр.

Състояние, ефективност и перспективи за развитие на кооперативния туризъм в България

Съвременната международна туристическа индустрия се развива в сложна политическа, икономическа изсилваща се конкурентна среда. Това е резултат от съществуващите военни огнища, противопоставяне между отделните народи и религиозни общности, появата на...
messi
0 0 0