Информационно осигуряване на фирмената дейност - съвременни тенденции в международен мащаб 96 стр.

"Информационно осигуряване на фирмената дейност - съвременни тенденции в международен мащаб."

Според Ф. Катеора международния маркетинг е осъществяването на стопански дейности в повече от една страна, насочващи движението на стоки и услуги до потребителите с цел печалба.
aronn
4 0 0
Aнализ на традиционните форми за финансиране на малки и средни предприятия 83 стр.

Aнализ на традиционните форми за финансиране на малки и средни предприятия

Целта на магистърската теза е да се дефинират и анализират различните методи, начини и подходи, посредством които е възможно да бъдат финансирани малките и средни предприятия в страната...
silviQ
0 0 0
Kонкурентноспособност на фондовите борси в условия на икономическа криза 98 стр.

Kонкурентноспособност на фондовите борси в условия на икономическа криза

Предмет на настоящото изследване на Лондонската, Ню Йоркската и българската фондови борси фондов пазар, както и на азиатските (Япония и Китай) фондови борси и пазари в период на глобална икономическа криза от 2008г....
silviQ
0 0 0
On-line маркетингът - ключ към успеха на малките и средните предприятия на експортните пазари 94 стр.

On-line маркетингът - ключ към успеха на малките и средните предприятия на експортните пазари

Цел на изследването в дипломната работа е да очертае проблемните аспекти в дейността на малките и средни предприятия в България, като страна-членка на ЕС, да синтезира причините за ниската им конкурентноспособност и грешките в системата за стимулиране...
ndoe
0 0 0
SWOT-анализ на франчайзинга по примера на компания 78 стр.

SWOT-анализ на франчайзинга по примера на компания

Основните задачи, които ще бъдат разгледани в дипломната работа са същността и правната уредба на франчайзинга, неговите видове, както и особеностите на международния договор за франчайзинг....
ndoe
0 0 0
Адаптивност и ефективност на фирма 97 стр.

Адаптивност и ефективност на фирма

Целта на дипломната работа е да се анализира ефективността и адаптивността на управление на дадена организация в различни пазарни (икономически, социални, политически) условия, като обект на анализа е компанията...
rusev02
0 0 0
Анализ и оценка на разходите за комуникационни активности 92 стр.

Анализ и оценка на разходите за комуникационни активности

Основна цел на настоящето изследване е да разкрие основните разходи като цяло в една комуникационна фирмена стратегия и в частност в изграждането на рекламна кампания и стратегия като неотменим компонент на фирмената стратегия на всяка фирма...
silviQ
0 0 0