Материали 1-9 от 9

Приобщаващото образовяние в Норвегия 12 стр. очаква одобрение

Приобщаващото образовяние в Норвегия

Основното предизвикателство на специалното образование в Норвегия е прилагането му на практика. Дори да има силен ангажимент към идеята за пълно приобщаване в единна система, все още има няколко признака за тенденции към сегрегация в училищата...
silviQ_88
0 0 0
Социална работа с групи 8 стр.

Социална работа с групи

Социалната работа е нов метод. Възниква в началото на 70-те години на XX век и бързо се популяризирал. За предшественици на груповата работа се считат: социалната психология, управление на човешките ресурси, политически...
ndoe
5 0 0
Социално-педагогически характеристики на бедни деца 4 стр. очаква одобрение

Социално-педагогически характеристики на бедни деца

Бедността е един от сериозните социални феномени, поставящи децата в неравнопоставеност и риск, тъй като децата, които израстват в семейства, където родителите работят са много по-добре адаптирани, отколкото децата израснали в домове, където се...
nerven
0 0 1
Особености при възпитанието на хиперактивното дете 3 стр.

Особености при възпитанието на хиперактивното дете

Когато едно дете бъде диагностицирано с дефицит на вниманието и хиперактивност, тази диагноза остава с него през целия му живот. И не само това, цялото му ежедневие бива белязано от нейните особености...
ndoe
0 0 0
Методи техники стратегии за общуване и комуникации при дете с хиперактивност 2 стр.

Методи, техники, стратегии за общуване и комуникации при дете с хиперактивност

Работата с хиперактивно дете трябва да способства за облекчаване на неговото напрежение, на прекомерната му двигателна активност, да намали агресивността му, да развива уменията му да концентрира вниманието си, следвайки инструкциите на учителя....
gecata_maina
41 7 0