Материали 1-10 от 10

Педагогическите възгледи на Йохан Фридрих Хербарт и Фридрих Вилхелм Август Фрьобел 4 стр.

Педагогическите възгледи на Йохан Фридрих Хербарт и Фридрих Вилхелм Август Фрьобел

Името на Хербарт е свързано като създател на педагогиката като модерна наука. Хербарт е бил обучаван от частни учители. 1806 г. става преподавател в Гьотинген като доцент. После като професор издава няколко произведения – „Обща педагогика....
admin
201 7 0
Методика на обучението по Бел в НУ 28 стр.

Методика на обучението по Бел в НУ

МОБЕЛ е многопластова наука - децата трябва да бъдат научени да говорят и пишат на БЕ; Да разсъждават върху дадено литературно произведение, да се развива тяхната писмена и устна реч и не на последно място да бъдат ограмотени. Мобел е ...
ivan40
29 6 0
Педагогически идеи на Сократ Платон Аристотел и Марк Фабий Квинтилиан 2 стр.

Педагогически идеи на Сократ, Платон, Аристотел и Марк Фабий Квинтилиан

Сравнена със страните от Древния Изток, които били обединени в мощни империи, Древна Гърция изглеждала нищожна. Тя е разделена на малки градове-държави, всяка населявана от няколко семейства и е затворена организация със своя самостоятелна политика....
admin
101 4 0
Същност предмет задачи съдържание на теорията на физическото възпитание като научна дисциплина 14 стр.

Същност, предмет, задачи, съдържание на теорията на физическото възпитание като научна дисциплина

Основни задачи на ФВ - осигуряване на правилно физическо развитие, закаляване на детския организъм; овладяване на двигателните умения и навици, развитие на физическите качества, възпитаване на морално волеви качества....
nezabravima
10 4 0
Урокът като една от външните форми на обучение 3 стр.

Урокът като една от външните форми на обучение

Типология и структура на уроците. Планиране на уроците. Урокът е една от многото външни форми на обучение, в класно-урочната система урокът е водеща форма или учебните часове в училище преминават главно под формата на различни типове уроци....
admin
49 3 0