Ролята на swot анализа е да определи и анализира силните и слабите страни на вашето планиране, както и възможностите и заплахите, които се откриват от информацията, която сте събрали...
В теорията и практиката на маркетинга изучаването на поведението на потребителите заема все по-важно място. Това се определя от самата същност на маркетинга като пазарно ориентиран подход за управление. Преди да реши какво да прави и как да предлага ...
Рекламата е всяка платена форма на нелично представяне и лансиране на идеи, стоки или услуги от страна на явен спонсор. При разработването на рекламна кампания се започва от идентифицирането на целевия пазар и мотивите на купувачите...
Бранд и бранд стратегии в бизнеса. Същност на бранда: разликата бранд-продукт. Сила на компонентите. Стратегии (брандиране). Приложение на брандинга – основни характерисики и проблеми...
Лесна подготовка за изпит по маркетинг. Кратки варианти на темите, които могат да помогнат за изпитите. Едни от най-важните теми, включващи същност на маркетинга, търговска марка, връзки с обществеността, лични продажби, жизнен цикъл на стоката и др....