Материали 1-10 от 10

Ценова политика 33 стр.

Ценова политика

Ценовата политика е инструментът, чрез който фирмата може да постигне най-бързо въздействие върху пазара. Изменението на продажните цени на фирмата може да повлияе върху търсенето, обема на продажбите и приходи....
admin
23 4 0
Маркетингов план на фирма U 28 стр.

Маркетингов план на фирма "U"

Фирма "U" е производител на тонколони. Тя съществува вече 10 години на пазара, като в началото марките заемаха малък дял от пазара. Развитието на фирмата беше неустойчиво, но в следствие на модифициране на продуктите...
ivan40
2 2 0
Управление на маркетинга в компаниите 24 стр. очаква одобрение

Управление на маркетинга в компаниите

Анализ на управлението на маркетинга на Кока-Кола като компания. Представя се най-важната информация за компанията, нейните дейности на пазара, разработването на компанията през годините, заедно с всички маркетингови стратегии...
nerven
0 0 0