За разширяване на дейността и рекламната и управленска структура на фирма Нестле 15 стр.

За разширяване на дейността и рекламната и управленска структура на фирма Нестле

Основната цел на този бизнес-план е да покаже какво е състоянието на една от емблематичните фирми на българския пазар-Нестле България АД. Популярната компания най-вече със захарните изделия и нескафето е на нашия пазар вече повече от 10 години....
mOn
22 4 0
Подобряване фирмената структура Адрес недвижими имоти 17 стр.

Подобряване фирмената структура "Адрес недвижими имоти "

Настоящият бизнес план има за цел да очертае целите и приоритетите на Адрес Недвижими Имоти за следващите години с оглед подобряване фирмената структура. Да постави граница между постигнатото и бъдещото развитие на фирмения пазарен дял...
cblock
6 3 0