Материали 1-10 от 10

Управление на взаимоотношенията в процеса на преговори при сделки с недвижима собственост 11 стр.

Управление на взаимоотношенията в процеса на преговори при сделки с недвижима собственост

В процеса на преговори може ясно да се различат 5 етапа: Подготовка. Този етап включва събиране на информация за другата страна (обекта), преценка на собствените цели и очаквания, както и на това, докъде можем да стигнем...
ndoe
0 0 0
Бизнес етикет и неговата специфика при различните националности 10 стр.

Бизнес етикет и неговата специфика при различните националности

Несправянето с културните различия може да доведе иначе успяващи политици и бизнес организации до неефективност. Ако те са запознати с етикета на различните страни и го спазват, могат да постигнат големи успехи...
rusev02
0 1 0
Организация на маркетинговите комуникации 15 стр.

Организация на маркетинговите комуникации

Видове рекламни агенции. Функции и вътрешно-фирмена организация на маркетинговите комуникации. В рекламния процес могат да се обособят четири участника: клиент, медия, агенция, аудитория...
rusev02
0 0 0
Обществено мнение стереотипи имидж 13 стр.

Обществено мнение, стереотипи, имидж

Общественото мнение е предпоставка за всяка една промяна. Известно е че, колкото е по-дълбока е тя, толкова по-важни, жизнени интереси на големи социални групи се засягат...
nerven
2 0 0
Делова Кореспонденция 25 стр.

Делова Кореспонденция

Същност и форми на деловото общуване, принципи на деловите контакти, Правила за водене на деловата коренспонденция, Делови доклади и устни комуникации, Умения да се водят междуфирмени преговори...
lubega
6 6 0