Материали 1-10 от 10

Анализ на комуникационната политика на верига магазини Аванти - Видин 20 стр. очаква одобрение

Анализ на комуникационната политика на верига магазини "Аванти" - Видин

Комуникацията между адресанта и адресата в маркетинговия процес, разбира се, не представлява просто прехвърляне на цялата известна информация на първата страна върху втората...
cblock
0 0 0
Възможности за използване на ефективни маркетингови системи по време на криза 9 стр. очаква одобрение

Възможности за използване на ефективни маркетингови системи по време на криза

Основните признаци на една икономическа криза са спад в търсенето, ограничаване на производството, масова безработица, финансова криза, а след това често и задлъжняване на държавата...
cblock
0 0 0
Банков маркетинг 23 стр. очаква одобрение

Банков маркетинг

Семестриален казус по "Банков маркетинг". Обект на настоящата разработка е банка ДСК, която е основана през 1951 г. и е собственост на унгарската банка ОТП – банката-майка на група ОТП. Тя е универсална търговска банка с преобладаваща дейност..
cblock
0 0 0
Маркетинг проучване на доверието на българските потребители към био-козметиката без парабен 22 стр.

Маркетинг проучване на доверието на българските потребители към био-козметиката без парабен

Козметиката без парабени представлява гримове и козметични продукти, които не съдържат съставки от групата на парабените. Тези химикали, които се използват в козметиката и хранителните продукти като противогъбични и антибактериални средства...
the_magicer
0 0 0
Анализ на комуникационната политика на Верига магазини Аванти Видин 20 стр.

Анализ на комуникационната политика на „Верига магазини „Аванти“ – Видин

Комуникацията между адресанта и адресата в маркетинговия процес, разбира се, не представлява просто прехвърляне на цялата известна информация на първата страна върху втората.
messi
0 0 0
ИЗСЛЕДВАНЕ НА РЕФЕРЕНТНИТЕ ГРУПИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОТРЕБЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ по примера на Анко ЕООД 56 стр.

ИЗСЛЕДВАНЕ НА РЕФЕРЕНТНИТЕ ГРУПИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОТРЕБЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ (по примера на „Анко“ ЕООД)

Потребителското поведение в процеса на вземане на решение за покупка стои в центъра на внимание при формирането, разработката и изпълнението на маркетинговата стратегия.
messi
0 0 0