За да дефинира и структурира съдържанието на сайта и неговите вътрешни взаимовръзки, информационният архитект трябва да разработи набор от документи. Един от тях е:
Разработването на структурната решетка и прототипа целят да покажат как информацията би трябвало да се визуализира на екрана. Каква точно информация ще се представя зависи от разработване на съдържанието. Различаваме няколко типа съдържание. Едно от тях е:
Съдържание на уеб сайт, което посетителите сами могат да допълват или променят. Типични примери за това са въвеждането на обяви, участието във форуми, както и изпълнение на транзакции, свързани онлайн разплащания. Това съдържание са нарича:
Кой шрифт се чете най-лесно?
Чертеж, в който е отразено разположението на различните функционални елементи в бъдещия сайт се нарича:
Съществуват няколко вида метафора в информационната архитектура. Една от тях е:
Едно от предимствата на рекламата в Интернет е:
Един от недостатъците в Интернет рекламата е:
Базовото рекламно съобщение е с продължителност от:
Един от критериите за ефективност на рекламата в интернет е:
Ергономична и дизайнерска оценка (ЕДО) - тест 2
Тестът съдържа 12 затворени въпроса, всеки от които изисква един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2016-10-05 16:43:16 |
Предмет: | Ергономия и промишлен дизайн |
Предназначен за: | Студенти от 4 курс |
Въпроси: | 12 въпр. |
Сподели: |