Тест по маркетингови изследвания и текущ контрол

Тест по маркетингови изследвания за студенти от специалност маркетинг (магистратура). Въпросите имат само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2023-12-06 00:56:41
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 5 курс
Въпроси: 30 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Всички долупосочени са предимства на телефонното интервю освен:

  2. Всички долупосочени са недостатъци на метода допитване освен:

  3. Всички долупосочени са предимства на метода допитване освен:

  4. Веригата за бързо хранене McDonald’s желае да тества потенциалното търсене за нов продукт. В момента този продукт се продава само в един от пазарните региони на България. По този начин фирмата може да проучи реакциите на потребителите преди да вземе решение дали да въведе този продукт в национален мащаб или да се откаже. Какъв вид е изследването, което прави McDonald’s?

  5. Интервюто с фокусна група се води от:

  6. При кой модел на експеримент може да се измери ефекта от взаимодействията между различните независими променливи върху зависимата променлива?

  7. Какво означава кабинетно изследване:

  8. Резултатите от наскоро проведено проучване сред собствениците на коли показват, че 10% от тях считат, че марка А е с най-високо качество, 9% считат същото за марка В, а 6% - за дтугите изследвани марки. Останалите респонденти нямат мнение. Рекламното послание „Повечето от изказалите мнение соственици на коли, считат, че марка А е с най-високо качество” е пример за ______________, което е __________:

  9. “Лайфстайл” е малка верига от клубове за здравословен живот, която иска да оцени имиджа на клубовете си спрямо някои нови конкуренти на пазара. Фирмата разполага с малък бюджет. Графикът на изследване е гъвкав и броят на респондентите не е от голямо значение. Кой метод на проучване е най-вероятно да избере “Лайфстайл”?

  10. Кой базов подход на изработване на проектните техники е основан на предположението, че бързият отговор на даден стимул ще разкрива по-добре скритите нагласи и мотиви на респондента?