Кое от долупосочените е пример за кабинетно изследване:
Измерването е процес на ____________ на числа към характеристики на обекти, личности, състояния или събития в съответствие с определени правила.
Четиригруповият модел на Соломон се използва рядко при провеждането на маркетингови изследвания, защото:
Кое от следните е недостатък на първичното маркетингово изследване?
Кой вид интервю се използва рядко в маркетинговите изследвания?
Кои от долупосочените характеристики се отнасят за следната скала: Как оценявате качеството на шоколади „Своге”? Превъзходно.. ....................................1; Отлично....... .................................... 2; Много добро.......................................3; Добро ..............................................4; Задоволително ...................................5
Данните, получени при измерване на предпочитание към търговска марка са _____, а тези за нагласи, измерени чрез семантичен диференциал - ______________.
Разликата между стойността, получена от извадката, представяща генералната съвкупност и действителната стойност, която може да бъде получена само от цялата съвкупност е:
Маркетинговите изследвания с фокус върху елементите на маркетинговия микс са характерни за следния(ите) етапи от процеса на маркетингово планиране:
Коя от долуизброените хипотези най-точно отразява следния изследователски въпрос: „Какво въздействие ще има новата рекламна кампания върху употребата на търговска марка Х?”:
Тест по маркетингови изследвания и текущ контрол
Тест по маркетингови изследвания за студенти от специалност маркетинг (магистратура). Въпросите имат само един верен отговор.