Примерен тeст по маркетинг - II вариант

Тестът е подходящ за проверка на знанията както на студентите така и на учениците от търговските гимназии и паралелките с икономически профили.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-12-29 19:08:39
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти
Въпроси: 30 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Производителите на стоки за широко потребление концентрират вниманието си приоритетно върху:

  2. Пазарно ориентираната концепция за фирмено управление означава:

  3. Глобалният маркетинг означава

  4. Обособяването на целеви групи клиенти на основата на сродни характеристики на техните потребности се нарича:

  5. Маркетолозите класифицират пазарите от гледна точка на:

  6. Определящи характеристики на съвременния маркетинг са:

  7. Маркетингът е процес на развитие на:

  8. Ейбрахам Маслоу изгражда йерархията на човешките потребности, която маркетолозите използват за целите на:

  9. Маркетинг обкръжението на микроравнище е представено от:

  10. Прогнозата на продажбите се определя на основата на информацията за пазарния потенциал: