Тест по мениджмънт и маркетинг

Тест по мениджмънт и маркетинг за студенти 4-ти курс УАСГ - София, специалност Геодезия. Въпросите имат само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-12-12 21:45:45
Предмет: Мениджмънт
Предназначен за: Студенти от 4 курс
Въпроси: 18 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Принципите на управлението са формулирани от:

  2. Подходите на изследване на управлението са:

  3. Обемът на производство се определя на основата на принципа на:

  4. За производството на 100 броя от дадена стока се изразходват 200 лева постоянни разходи и 1000 лева променливи разходи. Средните общи разходи, сред ните постоянни разходи и средните променливи разходи са:

  5. Колко парични средства е икономически целесъобразно да се разпределят между производствата на два продукта( стоки) , ако всеки 10 000 лева допълнителни разходи водят до следните резултати:

    Изменение на стойността на обема на

    производството на продукт А, лв

    Изменение в стойността на обема на

    производството на продукт В, лв.

    15000 14000
    12000 13000
    9500 11000
  6. Какво управленско решение ще вземете за производствените фактори на една фирма, ако досега те са използвани ефективно и пълно и сега се проявява временна тенденция на намаление на търсенето:

  7. Целите, свързани с доставката на суровини са:

  8. Текущите планове се разработват за постигане на :

  9. Връзките между структурните звена във фирмата са:

  10. Първични счетоводни документи са: