00:00:00

Тест по маркетинг

1

Кои от изброените твърдения не са верни за недиференцирания маркетинг?

2

Подсистема на МИС, осигуряваща ежедневна информация относно свързаните с бизнеса промени в маркетинговото обкръжение, е:

3

Позиционирането на макарони „Danoli” чрез рекламното лице София Лорен, която предпочита тази марка е:

4

Състоянието на неудовлетворение (съмнение) у потребителя при оценка на съотношението „очаквани – получени ползи от продукта” се нарича:

5

Кой начислява акциза като елемент в продажната си цена:

6

Като категория на маркетинга мотивът е:

7

На кое равнище от структурата на стоката съответства рекламното послание: „Предлагаме Ви топли и модни зимни обувки с отлично качество и два месеца гаранция”:

8

Продажбата на автомобилите „Mercedes” в автомобилните къщи на „Daimler Benz” в големите градове на Европа е:

9

Едно от посочените по-долу условия не е типично за сделката като маркетингова категория:

10

Коя от концепциите в маркетинга се съдържа в следния текст: „В магазините на турговска верига „Деликатес” ще Ви отрупат с дребни безплатни подаръци, ще Ви направят ценови отстъпки и ще Ви предложат поредица от акционни стоки, защото ръководството следва девиза: Продажба на всяка цена!”:

11

Кой фактор от макросредата обединява въздействието на останалите и провокира на „съзидателно унищожаване”:

12

Пълно сегментиране на пазара означава:

13

Действията, създаващи полезност и улесняващи размяната, са:

14

Стадият „Растеж” от ЖЦП се характеризира с:

15

Обект на маркетинга на интелектуалната собственост са:

16

Кои от посочените твърдения по-долу не са предимство на марката:

17

Извънградските универсални магазини, включващи продажби продажби, развлекателен бизнес и набор от услуги, се наричат:

18

В коя група според пирамидата на Ейбрахам Маслоу се отнася нуждата на човек да следи събитията в света на изкуството:

19

Едно от посочените по-долу не е маркетингова функция на потребителската опаковка:

20

Според матрицата на Ансоф навлизането на фирма „Астера” на руския пазар с продаваната дотогава в България паста за зъби „Поморин” е стратегия на:

21

С кое равнище на полезност свързвате следното рекламно послание: „Училище с чуждоезиково обучение „Биг Бен” – едно по-добро бъдеще”:

22

Когато отрасъла, в който работи фирмата има перспективи и тя може да увеличи печалбата си чрез контрол върху дейността на доставчиците или на търговците, тя използва стратегия на:

23

В един от етапите при разработването на нов продукт се предлага модел на същия, който съдържа основните му свойства без някои допълнителни подробности. Той се нарича:

24

Информиращата реклама има особено важно значение в :

25

С кой инструмент на комуникационния микс се свързва процеса на информиране и убеждаване на клиентите да купят продукта чрез лични комуникации в една разменна ситуация:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време