00:00:00

За семестриален изпит по маркетинг

1

Кои от изброените твърдения са верни за недиференцирания маркетинг?

2

Подсистема на МИС, осигуряваща ежедневна информация относно свързаните с бизнеса промени в маркетинговото обкръжение, е:

3

Позиционирането на макарони "Danoli" чрез рекламното лице София Лорен, която предпочита тази марка, е:

4

Състоянието на неудовлетворение (съмнение) у потребителя при оценка на съотношението "очаквани- получени ползи от продукта", се нарича:

5

Кой начислява акциза като елемент от продажната си цена:

6

Като категория на маркетинга мотивът е:

7

На кое равнище от структурата на стоката съответства рекламното послание:

"Предлагаме Ви топли и модни зимни обиувки с отлично качество и два месеца гаранция":

8

Продажбата на автомобилите "Mercedes" в автомобилните къщи на "Daimler Benz" в големите градове на Европа, е:

9

Едно от посочените по-долу условия не е типично за сделката като категория на маркетинга:

10

Коя от концепциите в маркетинга се съдържа в следния текст:

"В магазините на търговска верига "Деликатес" ще Ви отрупат с дребни безплатниподаръци, ще ви направят ценови отстъпки и ще Ви предложат поредица от акционни стоки, защото ръководството следва девиза “Продажба на всяка цена!":

11

Кой от факторите на макросредата обединява въздействието на останалите и провокира т.н. “съзидателно унищожаване”:

12

Пълно сегментиране на пазара означава:

13

Действията, създаващи полезност и улесняващи размяната, са:

14

Стадият “Разтеж” от ЖЦП се характризира с:

15

Обект на маркетинга на интелектуалната собственост са:

16

Кои от посочените по-долу не са предимство на марката:

17

Извънградските универсални магазини, включващи продажби, развлекателен бизнес и набор от услуги, се наричат:

18

В коя група според прамидата на Ейбрахам Маслоу се отнася нуждата на човек да следи събитията в света на изкуството:

19

Едно от посочените по-долу не е маркетингова функция на потребителската опаковка:

20

Според матрицата на Ансоф навлизането на фирма “Астера” на руския пазар с продаваната дотогава в България паста за зъби “Поморин” е стратегия на:

21

С кое равнище на полезност свързвате следното рекламна послание:

"Училище с чуждоезиково обучение "Биг Бен" – едно по-добро бъдеще":

22

Когато отрасъла, в който работи фирмата има перспективи и тя може да увеличи печалбата чрез контрол въху дейността на доставчиците или на търговците, тя използва стртегия на:

23

В един от етапите при разработване на нов продукт се предлага модел на същия, който съдържа основните му свойства без някои допълнитени подробности. Той се нарича:

24

Информиращата реклама има особено важно значение за:

25

С кой инструмент на комуникационния микс се свързва процеса на информиране и убеждаване на клиентите да купят продукта, чрез лични комуникации в една разменна ситуация:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време