00:00:00

Тест по маркетингови изследвания и текущ контрол

1

Всички долупосочени са предимства на телефонното интервю освен:

2

Всички долупосочени са недостатъци на метода допитване освен:

3

Всички долупосочени са предимства на метода допитване освен:

4

Веригата за бързо хранене McDonald’s желае да тества потенциалното търсене за нов продукт. В момента този продукт се продава само в един от пазарните региони на България. По този начин фирмата може да проучи реакциите на потребителите преди да вземе решение дали да въведе този продукт в национален мащаб или да се откаже. Какъв вид е изследването, което прави McDonald’s?

5

Интервюто с фокусна група се води от:

6

При кой модел на експеримент може да се измери ефекта от взаимодействията между различните независими променливи върху зависимата променлива?

7

Какво означава кабинетно изследване:

8

Резултатите от наскоро проведено проучване сред собствениците на коли показват, че 10% от тях считат, че марка А е с най-високо качество, 9% считат същото за марка В, а 6% - за дтугите изследвани марки. Останалите респонденти нямат мнение. Рекламното послание „Повечето от изказалите мнение соственици на коли, считат, че марка А е с най-високо качество” е пример за ______________, което е __________:

9

“Лайфстайл” е малка верига от клубове за здравословен живот, която иска да оцени имиджа на клубовете си спрямо някои нови конкуренти на пазара. Фирмата разполага с малък бюджет. Графикът на изследване е гъвкав и броят на респондентите не е от голямо значение. Кой метод на проучване е най-вероятно да избере “Лайфстайл”?

10

Кой базов подход на изработване на проектните техники е основан на предположението, че бързият отговор на даден стимул ще разкрива по-добре скритите нагласи и мотиви на респондента?

11

Увеличаването на размера на извадката може да доведе до:

12

Осигуряването на информация, която да подпомогне мениджърите при взимането на по-ефективни решения определя съдържанието на:

13

Първият етап в процеса на маркетингово планиране е:

14

Кой модел на експеримент се счита за класически базов модел?

15

Информацията, събирана посредством маркетингови изследвания се използва за:

16

Процесът на операционализация е познат още под наименованието:

17

Стратифицираната извадка е:

18

Кое от долуизброените НЕ е необходимо да се взема под внимание при подготовка на оферта/предложение за маркетингово изследване:

19

Ролевите игри са единствената техника на _______________, която има приложение в маркетинговите изследвания.

20

Вторичните данни от маркетингово изследване са:

21

Посочете вярната последователност от етапи на маркетинговото изследване:

22

Кое от долупосочените твърдения за маркетинговите изследвания е ВЯРНО:

23

Семантичният диференциал е скала за измерване на нагласи, разработена от:

24

Телефонът звъни. Вие отговаряте. Отсрещната страна Ви моли да се включите в проучване и да отговорите на няколко въпроса. След това Ви предлагат възможността да си купите място за вила в атрактивна местност. Тази практика в много държави се счита за ______________:

25

Какъв тип изследователски метод е допитването:

26

Когато събраната информация не може да помогне за решаване на изследователския проблем се допуска:

27

Кои качествени методи на изследване се препоръчват, когато предметът на изследване е личен, деликатен или е свързан със строги социални норми:

28

Посочете изследователския подход, който е приложен в следната ситуация: Фирма провежда проучване сред 1 500 потенциали потребители са да определи размера на целевия пазар.

29

Ad hoc маркетингово изследване е:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време