00:00:00

Тест по маркетингови изследвания

1

Коя е основната разлика между стратифицирана и клъстърна извадка?

2

Кое твърдение НЕ Е вярно за омнибусните изследване? А-че осигуряват актуална информация за покупателната поведение

3

Спазване на принципа на интерстратната вариация означава:

4

Кой от всички видове извадки осигурява напълно представителна информация?

5

Ако популацията на дадено маркетингово изследване е много голяма и разпръсната в географско отношение , коя извадка е най-подходяща ?

6

За проучване на какви маркетингови проблеми са най-подходящи проективните методи?

7

Посочете съответно верният отговор за връзката м/у вида на грешката и съответното качество информация

8

Търговските панели са:

9

Кой от посочените отговори е елемент от организационната част на програмата на МИ?

10

При изследване на влиянието на факторите “доходи“ –х1, цени –х2 и възраст на потребителите х3 върху честотата на покупките на даден продукт се получиха следните стойности на регресионните коефициенти: =0,28,=-0,38=0,19. Посочете по-долу верния отговор:

11

Под-проста случайна извадка се разбира:

12

Регресионният анализ е най-удачния статистически метод за измерване на корелационна връзка между:

13

Първичните данни можем да получим от

14

Ако се налага да открием някакви тенденции на пазара в рамките на 4-5год. Период какво изследване трябва да предприемем.

15

Посочете основната разлика между МИС и МИ

16

Семантичният диференциал е :

17

Какво представлява тест-маркетинг?

18

Към кой вид изследвания спада задачата “да се опише пазара) размер, стойност на пазара“, средна консумация на човек, поглъщаемост ?

19

Коя от изброените по-долу скали е най-подходяща за измерване на нагласи и отношения към търговска марка?

20

Какво не трябва да съдържа методологичната част на МИ?

21

За проучване на какви маркетингови проблеми са най-подходящи проективните методи?

22

Коя е основната разлика между корелационния и регрисионния анализ?

23

Какво НЕ съдържа концептуалната част на програмата на МИ?

24

Основният недостатък на панелните изследвания е, че

25

Каква е причината за поява на стохастични грешки:

26

Ако трябва за 1ви път да проучите някакъв неясен маркетингов проблем, каква комбинация от маркетингови стратегии и извадка трябва да се използва.

27

Кой от всички видове извадки осигурява най-представителна инфо?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време