00:00:00

Тест по маркетинг и мениджмът в телекомуникациите

1

Невъзможността от предварително определен оптимален метод за мениджмънт при конкретни условия се доказва от:

2

Целите на управляващата подсистема и целите на организацията са:

3

Тактическият мениджмънт на качеството изисква:

4

Пълномощията са ограничени от:

5

Дивизионната организационна структура на управление е:

6

Коя от посочените дейности не е част от функцията “контролиране”

7

Разработването на конкурентна маркетингова стратегия започва с

8

Коя от посочените дейности не е етап от процеса “вземане на решение”

9

Проектните процеси се характеризират с:

10

Авторитетът на ръководителя не зависи от:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време