00:00:00

Тест по маркетинг на финансовите услуги

1

Маркирайте неточната двойка за процеса на маркетинга.

2

За поведението на организацията при купуване влияние оказват следните променливи /модел на Уебстър – Уиндс / маркирайте грешния отговор

3

тратегията на пазарния лидер не включва / маркирайте точния отговор

4

Възможни стратегии на пазарните претенденти / маркирайте грешния отговор/

5

Дял от пазара е : / маркирайте точния отговор /

6

Предлаганите услуги от българските банки за разплащане са : /маркирайте грешния отговор/

7

Предимствата на общото ценообразуване са : /маркирайте грешния отговор/

8

Основни характеристики на маркетинга на финансовите услуги /маркирайте грешния отговор/ :

9

Качеството на предлаганите услуги не зависи от:/маркирайте верния отговор/

10

Доверителната отговорност не включва :/маркирайте верния отговор /

11

Ключови фактори, които могат да влияят върху организацията и нейното планиране / маркирайте грешния отговоp/

12

Според Майкъл Портър необходимата на организацията информация включва /маркирайте грешния отговор/

13

Върху поведението при купуване на дадено лице не влияят следните фактори /маркирайте верния отговор/

14

Банките рекламират своите дейности поради :/маркирайте грешния отговор/:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време