00:00:00

Тест по маркетинг

1

Сравнително по-привлекателен ли е даден пазар, на който има съществуващи или потенциални заместители на продукта на фирмата ни?

2

Какво ще бъде търсенето, ако купувачите не забелязват веднага по-високата цена и бавно променят навиците си на пазаруване:

3

Има ли смисъл ценовата дискриминация, ако пазарът не може да бъде сегментиран?

4

Вярно ли е че, чрез прибавянето на нов канал за разпределение може да се достигне до потребителски сегмент, който е недостижим за съществуващите канали?

5

При какви случаи е удачно да се прилага концепцията за усъвършенстване на производството (производствената концепция):

6

При бизнес с малко на брой клиенти и високо равнище на печалбите, какво е препоръчваното равнище на маркетинга на взаимоотношенията?

7

При кой метод на контакт може да се осъществи бързо и лесно привличане на участници за изследване, но данните могат да не бъдат представителни за целевата група, тъй като респондентите сами са се избрали.

8

Кой взима решение за покупки в една пазаруваща бизнес организация?

9

Сегментирането по доход е:

10

Коя от следните продуктови стратегии е най-подходяща за етапа на въвеждане:

11

Как се нарича този подход на ценообразуване, при който цената на продукта може да бъде няколко пъти по-голяма от себестойността му:

12

В кой от следните случай, компанията ще има най-голяма предпоставка за иницииране намаляване на цените:

13

Какво е равнището на маркетингов канал 'Производител - Търговец на едро - Търговец на дребно - Потребител':

14

На кой от следните стадии на жизнения цикъл на продукта, добавяната стойност от канала за разпределение по принцип е най-висока:

15

Каква ще е най-подходящата структура на търговския екип на дадена компания, ако тя продава множество продукти на различни видове потребители:

16

Твърдото комисионно заплащане на търговските представители:

17

Какъв метод за определяне на бюджет на маркетинговите комуникации е този, при който бюджета се определя въз основа на бюджетите за маркетингови комуникации на конкурентите:

18

Отбележете вярната последователност на основните етапи на процеса на бизнес пазаруване.

19

Какъв тип е това рекламиране, което се използва при достигналите зрелостта си продукти, когато целта е да се уверят текущите купувачи, че са направили правилния избор:

20

За коя група на Стратегическите бизнес звена (СБЗ) от матрицата на Бостънската консултантска група е най-подходяща стратегията за запазване на пазарния дял:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време