Тест по маркетинг за магистри от УНСС. Всички въпроси имат само един верен отговор.
Публикуван от
admin
QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!
1
Най-общото предназначение на маркетинговите изследвания e.......
2
В коя фаза/фази на изследователския процес става определянето на основните изследователски въпроси?
3
Каква първа стъпка е подходяща, когато маркетинговият проблем е слабо структуриран?
4
Коя изследователска програма дава отговор на К-въпросите: кой, какво, колко, къде, кога, как?
5
Кое не е типично приложение на формулатианата програма?
6
Офертата на едно маркетингово изследване съдържа:
7
Омнибусно изследззне е такова, което:
8
Равенството на разликите 3-2=7-6 е свойство на:
9
Основните свойства на въпроса са:
10
При МИ сред купувачи на бутилирана минерална вода, основано на случайна извадка, е получено, че 15% от изследваните лица са купували, минерална вода марка ХУZ поне веднъж. Размерът на случайната грешка за този дял при 95% гаранционна вероятност е +-2%. Кое от следните твърдения е вярно?
11
За разлика от структурираното персонално интервю, при пощенската анкета .....
12
Коя от следните стъпки при разработване на въпросник е по-напред от останалите?
13
Обосноваността на една скала се отнася до:
14
'Снежна топка' е:
15
Характерното за несравнителните скали е, че:
16
Под идентификационна информация в един въпросник се разбира:
17
Ключовата разлика между първични и вторични данни е, че първичните данни:
18
Оптималният размер за една фокусна група е:.
19
За точност на извадковите оценки говорим само при:
20
При ......... всяка една единица от целевата съвкупност има някаква ненулева вероятност да попадне в извадката.
21
Кое не е характерно за кльстърната извадка?
22
За подбор на участници в групови дискусии се използва по-често:
23
В случаите, когато се изучава сложно поведение....са по-подходящи от ....
24
Моделът, на случайна извадка, при който отделните подсъвкупиости присъстват в извадката не в дела на тяхното присъствие в целевата съвкупност се нарича:
25
Техниката на персонификацията се използва главно при:
26
Разработеното на изследователската програма и инструментариум е:
27
При ......... на изследваните лица се дава възможност да извършат някаква творческа задача.
28
При дълбочинното интервю...
29
Под ... се разбира степента, в която респондентите вярват, че тяхната самоличност и отговори ще бъдат запазани в тайна спрямо трети лица.
30
Кое не е характерно за стратифицираната извадка?
31
При една и съща изискуема точност и доверителна вероятност големината на извадката ........ от големината на целевата съвкупност.
32
Контент анализа е:
33
Под редактиране на данните се рабира:
34
Пипълметричните изследвания служат за:
35
Коя е първата стъпка от алгоритъма за определяне на случайните извадки?
36
Въпросите за нагласи към марките обикновено ... въпросите за поведение в един структуриран въпросник?
37
Привидното пазаруване е:
38
При един и същ обем на извадката онлайн анкетите са ... отколкото структурираните персонални интервюта?
39
Груповите дискудии са подходящ метод за ...
40
Под валидация на квотната извадка се разбира:
41
Спонтанната известност на марките е най-подходящо да се измерва чрез...
42
Телефонните интервюта са особено подходящ метод при:
43
Търговските одити:
44
Главното препядствие пред CATI в България е:
45
Контролът post factum се отнася до:
46
Монографичният подход се използва при:
47
Базовата извадка е:
48
Кое не е същински източник на систематичните грешки?
49
Кое не е елемент на програмата на маркетинговото изследване?
50
... са основните представители на качествените методи.
Изпрати за проверка