00:00:00

Тест по управление на взаимоотношенията с клиенти за 5-ти курс

1

Кое твърдение е ГРЕШНО?

2

Кое твърдение е ГРЕШНО?

3

При условие, че клиентът купува продукта основно заради цената:

4

Кое твърдение е ВЯРНО?

5

При……и склонност за търсене на най-изгодната оферта, клиентите проявяват нелоялно поведение.

6

Когато става въпрос за мениджмънт на ключови клиенти кои от термините е излишен?

7

Показателят потребителска печалба при анализ на ключови клиенти показва:

8

Балансът между ползите получени от клиента и жертвите направени за превличане, задържане и развитие за развитие на взаимоотношенията представляват:

9

Показателите потребителска печалба и CLTV са идентични при условие, че се оценяват потенциални клиенти.

10

Кой от подходите се свързва с прилагане на концепцията „персонализиран маркетинг“?

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време