Материали 1-10 от 10

Изграждането и функционирането на виртуален екип 9 стр. очаква одобрение

Изграждането и функционирането на виртуален екип

Виртуален екип обикновено се отнася до група лица, които работят заедно от различни географски местоположения и разчитат на комуникационни технологии като имейл, факс и услуги за видео или гласова конференция, за да си сътрудничат...
messi
0 0 0
Силни и слаби страни на международните лицензионни съглашения 10 стр. очаква одобрение

Силни и слаби страни на международните лицензионни съглашения

По своята същност международното лицензионно съглашение е външнотърговска сделка, с която се цели обмен на патентовани научно-технически и технологични знания между организации от различни националности...
Pampineq
0 0 0
Бенчмаркингови практики във фирма 10 стр.

Бенчмаркингови практики във фирма

Бенчмаркингът представлява управленска практика, която е насочена към повишаване на производителността и продуктивността на организациите по отношение на техните конкуренти...
legolaslas
0 2 0
Управление на театрална работилница 17 стр.

Управление на театрална работилница

В специализираната управленска литература, под управление на организация до голяма степен се разбира управлението на стопанските организации, а театралните организации се създават предимно с културна цел...
cblock
0 0 0
Индивидуални особености на човешкото поведение Личност и колектив 12 стр.

Индивидуални особености на човешкото поведение. Личност и колектив

Организациите са динамични, отворени системи, които обединяват различни ресурси. Най-ефективният фактор, от който зависи техният успех е човешкият. Организационното поведение е наука, изучаваща трудовото поведение на хората в организацията...
ivan40
0 0 0
методи за стимулиране на промените в организациите 6 стр.

методи за стимулиране на промените в организациите

Методът "псевдо криза". Ръководството си поставя за цел по този начин да провери готовността на работещите за справяне с възникнала псевдо кризисна ситуация...
betina.97
0 0 0
Управление на операциите като фактор за развитие на фирмата 14 стр. очаква одобрение

Управление на операциите, като фактор за развитие на фирмата

Управлението на операции се фокусира върху деликатната област на управлението на вътрешните бизнес процеси относно производството и дистрибуцията на продуктите и услугите.
messi
0 0 0
Бизнес стратегия на малка фирма 9 стр.

Бизнес стратегия на малка фирма

В днешно време, пред бизнес единиците възникват множество въпроси и проблеми за решаване. Това се налага от нерекъснато видоизменящата се среда и силно глобализиращия се свят.
messi
0 0 0
Стартиране на собствен бизнес 17 стр.

Стартиране на собствен бизнес

Основната идея за стартиране на собствен бизнес е създаване на студио по танци в град Враца, което да предоставя на младите хора от града и региона развлекателни и модерни стилове
messi
0 0 0
Изграждане и управление на имиджа Персонален и корпоративен имидж 9 стр.

Изграждане и управление на имиджа. Персонален и корпоративен имидж.

Медииният имидж е твърде съществен компонент от системата на корпоративната култура. Образът на дадена организация или личност, интерпретиран от масмедиите се явява проекция на нейната дейност
messi
0 1 0