Материали 1-10 от 10

Планиране и провеждане на ПР кампания на фирма 9 стр.

Планиране и провеждане на ПР кампания на фирма

Настощята курсова работа представя съдържателно и подробно план за подготовката и реализацията на ПР кампания на фирма „Софарма” АД, насочена срещу вредния навик - тютюнопушене.
messi
0 1 0
ПЛАНИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПР КАМПАНИЯ НА АСТРА ЗЕНЕКА 11 стр.

ПЛАНИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПР КАМПАНИЯ НА АСТРА ЗЕНЕКА

Връзките с обществеността са преди всичко процес, при който всяко едно действие е планирано. Това предполага съставянето и реализирането на комуникационна програма за осъществяването на ефективна ПР кампания, включваща в себе си основни елементи като опре
messi
0 0 0
Връзки с обществеността на неправителствените организации 67 стр.

Връзки с обществеността на неправителствените организации

Теорията предлага стотици определения за понятието “връзки с обществеността”. Една от първите научни дефиниции, формулирани от Рекс Харлоу през 1976г. въз основа на 472 известни определения гласи:
messi
0 0 0
Корпоративен имидж структура критерии характеристики 12 стр.

Корпоративен имидж структура, критерии, характеристики

Чрез публичната комуникация – наука и изкуство за хуманна и оптимална организация на човешката дейност и чрез непрекъснатото ефективно общуване между институциите и обществеността, различните организации се запознават с човешките потребности и интереси и
messi
0 1 0
Човешките потребности и необходимостта от PR в съвременния глобализиран свят 9 стр.

Човешките потребности и необходимостта от PR в съвременния глобализиран свят

Живеем в динамичен и бързопроменящ се свят, в който ежедневно се появяват нови каузи, нови събития и нови продукти. Всички те, подобно на малко дете се борят за внимание, като търсят по всевъзможни канали съмишленици, благодарение на които да си...
silviQ
0 0 0
Мястото на творчеството в процесите на управление на ПР функцията 7 стр.

Мястото на творчеството в процесите на управление на ПР функцията

ПР идва от английското (Public Relations, PR) в превод връзки с обществеността и се занимава с поддържане на публичния имидж на известните и публични личности, организациите и други...
cblock
0 0 0