Материали 1-10 от 10

Характеристика на аномалните деца по класическата класификация - слабочуващи деца 4 стр. очаква одобрение

Характеристика на аномалните деца по класическата класификация - слабочуващи деца

Слабочуващи деца. Към тях се отнасят деца с лека и умерена слухова недостатъчност – до 70 dB. Те са в състояние да използват своите слухови остатъци за спонтанно формиране на речеви способности...
nerven
0 0 0
Методика на социалната работа с малка група 1 стр. очаква одобрение

Методика на социалната работа с малка група

Малката група се състои от най-малко двама, но обикновено повече души, които са се събрали заедно с някаква цел - било то справяне с проблем или придобиване на някакъв опит, или просто подобряване на самочувствието и приятно прекарване на времето...
nerven
0 0 0
Класификация и симптоматика на заекването 4 стр. очаква одобрение

Класификация и симптоматика на заекването

Нарушение на темпоритмичната организация на речта. Съвременни представи и теоретични постановки за механизма на заекването. Етиология и симптоми на заекването. Съвременна класификация и характеристика на основните форми...
ivan40
0 0 0
Учащи със специални потребности 5 стр. очаква одобрение

Учащи със специални потребности

С термина "специални образователни потребности" се определят онези деца, чийто образователни потребности възникват от увреждания, нарушения на функции или трудности в обучението. Това са деца с физически, сензорни, интелектуални или комуникатив
ivan40
0 0 0
Обучение и възпитание на деца със слухови проблеми 12 стр.

Обучение и възпитание на деца със слухови проблеми

Проблемът за основните средства на комуникацията в обучението и рехабилитацията на глухите деца остава актуален и до днес. Успехите на медицинската рехабилитация и подобренията в общия педагогически контекст осигуряват ранен достъп до устния език...
legolaslas
0 0 0
Високотехнологични помощни средства при обучение на деца със СОП 11 стр.

Високотехнологични помощни средства при обучение на деца със СОП

Хората с увреждания често се сблъскват с пречки, които ги възпрепятстват да участват в обществото наравно с останалите. Чрез своите политики, действия и законодателствo ЕС насърчава приобщаването и участието на хората с увреждания в обществения живот...
ivan40
0 1 0
Основни дейности на ресурсния учител в процеса на приобщаващото образование 7 стр.

Основни дейности на ресурсния учител в процеса на приобщаващото образование

В последните години се обръща особено голямо внимание на т.нар. приобщаващо образование, при което децата с увреждане се обучават в една променена училищна среда заедно с връстниците си, без увреждане...
the_magicer
0 0 1