Материали 1-10 от 10

Разработване на бюджет на събитие 2 стр. очаква одобрение

Разработване на бюджет на събитие

При различните видове събития финансирането и съответно бюджетът е различен. При корпоративните събития бюджетът се осигурява от съответната компания, т.е. става въпрос за самофинансиране...
cblock
0 0 0
Стойност добавяна от търговската марка същност и източници 11 стр.

Стойност, добавяна от търговската марка – същност и източници

Преди концепцията за стойността на марката да се появи, задачата бе да се въздейства върху имиджа на марката и решението за покупка чрез определянето на рекламен бюджет и делегирането на отговорността за неговото правилно разпределение на рекламните...
cblock
0 0 0
Фази на маркетинговите процеси в планово-организационната дейност 28 стр.

Фази на маркетинговите процеси в планово-организационната дейност

За всеки бизнес понятието "маркетингов план" може да бъде използвано главно в два аспекта. в широк смисъл, маркетинговия план е оперативен или стратегически фирмен документ, отразяващ определен възприет фирмен курс на поведение на продук
lubega
0 0 0
Фази на маркетинговите процеси в планово-организационната дейност 23 стр.

Фази на маркетинговите процеси в планово-организационната дейност

Първа фаза – аргументация и разработване на маркетингов план. При аргументация и разработване на маркетингов план се използва информацията от първични и вторични източници и се обработва и се анализира по отделни за следните обекти...
rusev02
0 0 0
Дистрибуция 24 стр.

Дистрибуция

Дистрибуцията е процес на придвижване на продукта от производителя до крайния му потребител, с цел неговата продажба. Основната цел на политиката на дистрибуция е ускоряване на реализацията на готовия продукт чрез усъвършенстване на дейностите ...
messi
1 0 0