![Маркетинг на културните институции](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/f46b625f66634bfabaa2af5b60e1a894/68049/150x194/default.jpg)
Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
![Маркетинг на културните институции](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/f46b625f66634bfabaa2af5b60e1a894/68049/150x194/default.jpg)
![Полуляризирайте се с LiknedIn](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/52ba2b184e21d65d33f471198b066c22/59231/150x194/default.jpg)
![Целеви пазар](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/7c3a6161f5e5542b5dd0254039dd9590/47048/150x194/default.jpg)
Целеви пазар
Изборът на целеви пазар включва оценка на атрактивността на всеки пазарен сегмет и избор на един или повече пазарни сегмета, в които да се навлезе. Това е следващата логична стъпка след сегметацията...
1
0
0
![Стратегически маркетинг на взаимоотношенията](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/6aca511b164fd3f73ce4993f9e7eaa0b/46829/150x194/default.jpg)
Стратегически маркетинг на взаимоотношенията
В следния доклад ще се разгледа книгата на Сьорен Хоугард и Могенс Биере "Стратегически маркетинг на взаимоотношенията"....
11
1
0
![Ценова политика цели стратегии тактики и програми](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/6aca511b164fd3f73ce4993f9e7eaa0b/46811/150x194/default.jpg)
Ценова политика – цели, стратегии, тактики и програми
Ценовата политика - може да се представи като направление, ориентир за решенията и действията на фирмата в областта на цените и ценообразуването...
5
0
0
![Целеви пазар](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/013f173c58073e845f675d26fdde1918/35720/150x194/default.jpg)
Целеви пазар
Целеви пазар, сегментиране на пазара, условия за успешно сегментиране, критерии за сегментиране, критерии за сегментиране на потребителските пазари, критерии за сегментиране на индустриалните пазари...
3
0
0
![Пазари и потребители](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/013f173c58073e845f675d26fdde1918/35707/150x194/default.jpg)
![Не големите изяждат малките а бързите поглъщат бавните](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/013f173c58073e845f675d26fdde1918/35584/150x194/default.jpg)
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Резюме на книгата "Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните". Резюмето е смесено с анализ и собствено мнение върху книгата...
12
0
0
![Логостика в съобщенията](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/348f48807f500aeac729fb17d9bc97f1/35338/150x194/default.jpg)
Логостика в съобщенията
Видове транспорт:
- автомобилен транспорт
- морски транспорт
- воден транспорт
- въздушен транспорт
- железопътен транспорт
- вътрешногтадски транспорт
- извънградски транспорт
- тръбопроводен транспорт
* предимства и недостатъци
Спедиция.
1
0
0
![Маркетинг на услугите](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/348f48807f500aeac729fb17d9bc97f1/35302/150x194/default.jpg)
Маркетинг на услугите
На пазара като цяло съществуват хиляди и хиляди видове стоки, продукти и услуги, като маркетинга за всяка конкретна група е различен. Нека разгледаме маркетинга на услугите, в какво се състой той, как се осъществява и какво всъщност цели...
1
0
0