Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Домашни Животни
Интересна и забавна презентация за домашните животни. Може да послужи за ученици в начален етап.
0
1
0
Смятане чрез стихчета
Този пресметливко е голям щастливко, да влезе иска той в час, заедно да учи с нас.
Сега ще смятаме и чертаем, та чак учебника ще смаем.
И днес с числата до 20-двадесет ще се запознаем.
0
0
0
" Усмивко-пресметливко " - забавни задачи
Да разберем дали Пресметливко може да брои до числото 20.
0
0
0
„ОБУЧЕНИЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ.”
Родителите и привличането им за каузата “оценяване” - из нашия и международния опит.
0
0
0
„ОБУЧЕНИЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ.”
Компетентността „Умение за самостоятелно учене” се дефинира в европейската референтна рамка като способност на индивида да се ангажира със и да продължава обучението си, да организира собственото си учене, включително чрез ефективно управление на необходи
0
0
0
„ОБУЧЕНИЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ.”
Компетентността „Умение за самостоятелно учене” се дефинира в европейската референтна рамка като способност на индивида да се ангажира със и да продължава обучението си, да организира собственото си учене, включително чрез ефективно управление на необходи
0
0
0
„ОБУЧЕНИЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ.”
Анализ на взаимоотношението: „наука – културно-образователна област – учебен предмет – учебни програми” в контекста на междупредметните връзки.
0
0
0
„ОБУЧЕНИЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕТО НА УЧЕНИЦИТЕ.”
“Класическа” дефиниция – оценка = бележка – нормативно регламентирано преценяване на нивото на усвоени знания в контекста на утвърдени държавни стандарти
0
0
0