Материали 1-10 от 10

Рекламата при международния маркетинг 8 стр. очаква одобрение

Рекламата при международния маркетинг

Същност на рекламата и нейната роля в междунароният маркетинг. Рекламата предоставя чрез различни средства и канали информация за характеристиките и изгодите на изделието или услугите...
ndoe
0 0 0
Доклад за защита на стаж във фирма 13 стр. очаква одобрение

Доклад за защита на стаж във фирма

Доклад за защита на стаж, проведен във фирма "Понтика Солюшънс АД". Предмет на дейност - ИТ разработка и поддръжка на софтуер, мултиканално обслужване на клиенти, продажби и услуги за задържане на клиенти, back office услуги и консултации...
messi
0 0 0
Корпоративна социална отговорност корпоративна репутация и Brand equity Добавена стойност породена от марката Бранда 6 стр.

”Корпоративна социална отговорност, корпоративна репутация и “Brand equity”. Добавена стойност, породена от марката (Бранда)”

”Корпоративна социална отговорност, корпоративна репутация и “Brand equity”. Добавена стойност, породена от марката (Бранда)”
jenkatamiss
0 0 0
Маркетингово планиране 22 стр.

Маркетингово планиране

Планирането представлява управленски процес, в резултат на който се постига и поддържа необходимото съответствие между организационните цели и ресурси, от една страна и променящите се условия на средата, от друга....
aronn
0 0 0