Материали 1-10 от 10

Корпоративна социална отговорност корпоративна репутация и Brand equity Добавена стойност породена от марката Бранда 6 стр.

”Корпоративна социална отговорност, корпоративна репутация и “Brand equity”. Добавена стойност, породена от марката (Бранда)”

”Корпоративна социална отговорност, корпоративна репутация и “Brand equity”. Добавена стойност, породена от марката (Бранда)”
jenkatamiss
0 0 0
Изследване и стратегически избор на пазарна възможност за развитие на ортопедична болнична помощ в МБАЛ АД - Бургас 26 стр.

Изследване и стратегически избор на пазарна възможност за развитие на ортопедична болнична помощ в МБАЛ АД - Бургас

Маркетингът е процес на планирането и изпълнението на концепцията, на ценообразуването, промоцията и дистрибуцията на идеи, стоки и услуги за създаване на размяна, която да удовлетворява целите на отделните индивиди и организации. Необходими са...
messi
7 0 0
Държавен бюджет 13 стр.

Държавен бюджет

Бюджетът, това е държавната хазна или държавното съкровище, приходите от което се събират и изразходват с общонационално значение. В бюджета се отразяват всички особености на финансовото...
mOn
2 0 0
Възникване и развитие на Туризма 7 стр.

Възникване и развитие на Туризма

Туризмът в епохата на старата история. Историята на хотелиерството е неразривно свързана с историята на цивилизациите. Хотелиерски услуги има още в древността. Възникването им е свързано с потребностите на пътуващите от подслон и храна...
dannyboy
10 0 0
Селски туризъм 4 стр.

Селски туризъм

Развитието на селския туризъм в България придобива популярност като разновидност на алтернативния туризъм. Заинтересоваността идва от това чрез подходящ алтернативен туризъм да се намерят пътища за развитието на същинския туризъм...
nerven
5 0 0