Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Анализ на "ЕЛ ВИ ПИ" ООД
Преходът от централно управлявана планова към пазарна икономика коренно изменя същността и ролята на плана. Не е случайно, че в специализирани курсове по икономикс и в по-общи публикации, например на Икономическата Комисия за Европа, се прави...
0
0
0
Маркетингов анализ на фирма
Кратка характеристика на търговската фирма ЕТ "Жени 02". Маркетингов анализ на предлагания продукт...
6
1
0
"Маркетинг микс на примера на "Загорка" АД
Историята на съвременното пиво в България започва още в далечната 1902 година и се свързва с името на д-р Константин Кожухаров. Вдъхновен от хубавото чешко пиво, което опитва по време на студентските си години в Прага...
11
2
0
Анализ на сайт и идеи за усъвършенстването му
Реферат по маркетинг за 2ри курс на тема: Анализ на сайт и идеи за усъвършенстването му....
0
0
0
Анализ на конкуренцията
Конкуренцията може да се разглежда като противопоставяне на цели, интереси и средства за тяхното реализиране. Като пазарно явление представлява постоянно съизмерване (съревнование) на стоки...
2
0
0
Маркетингов анализ на фирма
Ситуационен анализ на положението на фирма, външна и вътрешна среда, маркетингова организация, стокопроводяща система...
7
0
0
Анализ на телевизионна реклама
Анализ на реклами на два продукта, на конкурентни производители в млекопреработвателната промишленост – кисело мляко "Верея" на "Обединена млечна компания" АД и "Активиа" на "Данон- Сердика" АД...
3
1
0
SWOT анализ
Основна задача на ръководството на всяка организация е да намери най- подходящата комбинация от основните елементи на маркетинговия микс, така наречените 4Р (Product, Price, Place, Promotion) - продукт, цена, дистрибуция, промоция)...
4
1
0
Проучване мнението на граждани /клиенти/ на Банка ДСК като финансова институция и обслужване
Маркетингови изследвания, метод на първична и вторична информация, анализ и оценка...
10
0
0